مناسب ترین نوع فر گازی مناسب آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است به همین خاطر باید به تکمیل بودن لوازم مورد استفاده در آن بسیار توجه شود. استفاده از گاز ، فر و هود از جمله پارامترهایی هستند که یک آشپزی ساده را برای ما فراهم میکنند. به دلیل اینکه مهم ترین کار در آشپزخانه پخت و پز است نیاز است تا به این وسایل نگاه دقیق تری داشته باشیم.

استفاده از این لوازم از یک سو به دکوراسیون آشپزخانه ما مربوط مشود و از سوی دیگر به پخت و پز و کارایی بهتر آن ارتباط دارد. فر برای آشپزی آسان‌تر همیشه به کمک شما می‌آید بنابراین لازم است قبل از تهیه آن برای آشپزخانه خود پیرامون آن اطلاعاتی کسب کنید. در یک نگاه کلی انواع فر به شما معرفی میشود. در یک مقایسه کلی به محدوده‌ی قیمتی آنها نیز اشاره‌ای خواد شد. با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب از آن شما باشد.

انواع فر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

فر انواع مختلفی دارد و یکی از مهمترین دلایل این امر استفاده زیاد از این محصول در آشپزخانه است. در یک دسته بندی از نظر پخت و پز فر به دو دسته فر برقی (پخت غذا به کمک المنت‌های برقی)و فر گازی (پخت غذا به کمک گاز شهری) تقسیم میشوند. از سوی دیگر برای نصب ساده‌تر و بهتر فر در آشپزخانه در دو نوع تو کار و رو کار در بازار یافت میشود. فرهای توکار برای نصب در داخل کابینت طراحی و ساخته شده‌اند و فر های مبله به صورت سنتی در آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرند.

فر برقی چیست؟

فرهای برقی از برق برای پخت و پز مواد غذایی کمک میگیرند. استفاده از فرهای برقی عموماً برای آشپزخانه‌هایی توصیه میشود که لوله کشی گاز به منظور استفاده از فر گازی برای آنها ممکن نیست. از سوی دیگر به راحتی با فرهای برقی میتوانید فرآیند یخ زدایی و عمل گرم کردن غذا را در کمترین زمان ممکن دنبال کنید. سری جدید از فرهای برقی تولید شده‌اند که به صورت همزمان به گاز شهری نیز وصل میشوند که در این حالت میتوانید از هر دو توانایی آن استفاده کنید. فر برقی تورینو پلاس  از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و همین امر سبب شده است هزینه‌های جانبی شما به حداقل ممکن برسد.

فر گازی

با پیشرفت تکنولوژی فرهای جدیدتری وارد آشپزخانه ها شده اند که هزینه مصرفی کمتری را به کاربر متحمل میکنند. فرهای گازی با استفاده از گاز شهری فرآیند پخت و پز را انجام میدهند. در زمان خرید فر گازی تورینو پلاس توصیه میشود به موارد زیر به دقت توجه کنید.

مقدار مصرف انرژی

عایق بندی مناسب برای جلوگیری از هدر رفت انرژی

شیشه مقاوم در برابر تغییر دما

جنس بدنه و کیفیت درب فر

دسته بندی فر برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه

عموما از فر به منظور آشپزی ساده‌تر بهره گرفته میشود حال آنکه خواه ناخواه در بخش دکوراسیون آشپزخانه نیز اثر گذار هستند. قبل از خرید فر باید به این نکته توجه داشته باشید که میخواهید از چه سبک دکوراسیونی در آشپزخانه خود استفاده کنید. اگر تمایل دارید فر در زیر اجاق گاز روی میزی شما نصب شود بدون شک باید از فر توکار استفاده کنید. حال اگر گاز فردار دارید دیگر نیازی به تهیه فر برای آشپزخانه خود ندارید.

فر توکار

فر توکار عموماً برای آشپزخانه هایی استفاده میشود که از اجاق گاز رو میزی بهره برده اند. از مزایای این گونه فرها میتوان به نصب ساده آنها در داخل کابینت اشاره کرد. شما میتوانید از فر در زیر گاز رو میزی استفاده کنید یا به صورت مجزا در قسمتی از آشپزخانه با نصب آن فضایی متفاوت را به دست آورید.

اجاق گاز فر دار

از جمله کالاهایی که این روزها بسیار در آشپزخانه ها مشاهده میشود اجاق گازهای فردار هستند. اگر از قبل کابینت آشپزخانه شما به انجام رسیده است بهترین گزینه برای رسیدن به یک پخت و پز با کیفیت استفاده از اجاق گازهای فردار است. این سبک از اجاق گاز فردار تورینو پلاس در رنگ بندی‌های متنوعی به منظور هماهنگی بیشتر آنها با آشپزخانه شما در بازار یافت میشود. اجاق گازهای فردار در سه نوع برقی، گازی و برقی و گازی هستند. شما با توجه به نیاز خود میتوانید یکی از نمونه‌های با کیفیت آن را انتخاب کنید.

قیمت فر

فرهای تو کار به نسبت فرهای رو کار از قیمت بالاتری برخوردار هستند؛ زیرا نوع طراحی آنها بزرگ تر از فرهای رو میزی است و از سوی دیگر فناوری های به کار رفته در این سبک از فرها به نسبت فرهای رو کار بیشتر است. اگر بخواهم از قیمت فر تورینو پلاس مبله برای شما بگویم باید به این نکته اشاره کنم که اجاق گازهای فردار در محدوده‌ی قیمتی متنوعی در بازار یافت میشوند و بسته به فناوری استفاده شده در فر این گونه اجاق گازها قیمت آن تعیین میشود.

یک دیدگاه برای " مناسب ترین نوع فر گازی مناسب آشپزخانه " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --