روش تهیه آیس پک موز خانگی

طرز تهیه آیس پک موز خانگی

مواد لازم برای آیس پک موز خانگی :

 بستنی وانیلی ۲۰۰ گرم
 موز ۲ عدد
 شیر  ۱ قاشق سوپخوری
 عسل در صورت تمایل ۱ قاشق غذاخوری
سس شکلات و توت فرنگی به مقدار لازم برای تزیین
ژله موز آماده کمی
خامه فرم گرفته به مقدار لازم

طرز تهیه آیس پک موز خانگی :

ابتدا یک عدد از موزها را پوست بگیرید به تکه های ریز تقسیم کنید داخل مخلوط کن بریزید و با یک قاشق سوپخوری شیر کاملا له کنید یادتان باشد مایه به هیچ عنوان نباید شل شود. نصف بستنی را هم که کمی بیرون از یخچال گذاشته اید تا یخ نداشته باشد را به موز داخل مخلوط کن اضافه و عسل را نیز افزوده و کاملا حل کنید زیاد هم نزنید که شل شود.

لیوان مورد نظرتان را با توت فرنگی هایی که خیلی نازک برش زدید تزیین کنید توت فرنگی خیلی راحت به لیوان می چسبد اگر با این کار مشکل داشتید دو دقیقه لیوانتان را در فریزر بگذارید بعد توت را بچسبانید سپس سس شکلات را به همه طرف لیوان به صورت نامنظم بریزید تا شکل قشنگی پیدا کند. یک عدد دیگر موز را خرد ریز کنید فقط یک تکه درشت آن را برای تزیین کنار بگذارید.

سپس مقداری از بستنی را که جدا گذاشته بودید داخل لیوان بریزید و چند تکه موز ریز شده با کمی ژله آماده که با چاقو ریز ریز کرده اید روی آن ریخته دوباره بستنی و دوباره موز با ژله با کمی ترافل شکلاتی و مدل دار بعد به آرامی شیر و بستنی داخل مخلوط کن را ریخته و بعد خامه فرم گرفته لیوان را بلند تزیین کنید به آهستگی موز تکه ایی را روی خامه بگذارید و روی آن سس شکلات بریزید حتما حتما برای خوردن آیس پک باید از قاشق بلند و نی های ضخیم مخصوص استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --