تمیز کردن فوری خانه

تمیز کردن سرویس بهداشتی

در این مورد اشتباه نکنید. احتمال استفاده مهمانها از دستشویی 100% است. پس مطمئن باشید که دستشویی قابل استفاده و تمیز است. بدون شک وقت تمیزکاری کامل آن را ندارید پس بهتر است روشویی و کاسه توالت را تمیز کنید. یک دستمال مرطوب روی درپوش توالت فرنگی، اطراف محل نشستن و روشویی سرویس بهداشتی را تمیز تر نشان می دهد. البته مطمئن شوید که کاشی های زمین نیز تمیز و بدون پرز و تارهای موی ریخته شده باشند.

مرتب کردن کاناپه و مبلمان

حال که سرویس بهداشتی تمیز شد، روی کاناپه و مبل را تمیز کنید. اگر وسیله اضافی روی آن قرار دارد، آنها را جمع کرده و اگر شیرینی و خرده غذا روی مبل ریخته، آنها را تمیز کنید. اگر حیوان خانگی دارید مطمئن شوید که موهای او روی مبل نریخته باشد. میز جلو مبلی و عسلی ها را مرتب و گردگیری کنید. در این مرحله نیز زمان زیادی از شما گرفته نخواهد شد ولی حتما نامرتبی آن به چشم مهمانها خواهد آمد.

شستن ظروف پذیرایی

شما در این مرحله نیاز به فنجان، استکان، لیوان و یا هر وسیله ای برای پذیرایی دارید. اگر آنقدر خوش شانس هستید که ماشین ظرفشویی دارید، ظروف کثیف را درون آن بپینید تا در حین آماده شدن آنها را برایتان بشوید. ولی اگر می خواهید آنها را با دست بشویید حتما تعداد مهمانها را در نظر بگیرید تا در حین پذیرایی نیاز به شستن مجدد ظروف نباشد.

یک دیدگاه برای " تمیز کردن فوری خانه " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --