تصفیه کننده های طبیعی هوا رو بشناسید!

– پخش رایحه خوشبو

اولین راهی که می توان پیش روی شما قرار داد استفاده از اسانس های طبیعی ای است که خاصیت ضد باکتری، ضد قارچی و همین طور ضد ویروسی دارند و می توانند در بهبود هوای خانه تاثیر زیادی داشته باشند. شما می توانید برای استفاده از این اسانس ها از ظروف مخصوص اسانس استفاده کنید و یک شمع وارمر در زیر آن قرار داده و روشن نمایید. پیشنهاد ما استفاده از اسانس های لیمو و یا اکالیپتوس است. عطر این اسانس ها به خوبی در تمام اتاق به جریان خواهد افتاد و هوا را تصفیه خواهد کرد.

2- قهوه

استفاده از قهوه برای مقابله با بوی بد نیز ایده خوبی است. شما می توانید قهوه را تمیز کرده و آن را دم کنید. قطعا بوی قهوه می تواند احساسات ما را تسکین داده و هوای خانه را تازه و آرام بخش کند. قهوه می تواند بوهای نامطلوبی مثل بوی سیر و پیاز را به خود جذب کرده و از بین ببرد.

3- عطر گل خشک

شما می توانید گلدانی از چند گل خوشبوی خشک شده داشته باشید و با کمک اسانس و روغن هایی که مخصوص هر کدام از آن عطرها هستند فضای خانه را خوشبو گردانید.

4- دسته گل خوشبوی تازه

توصیه می کنیم که به سراغ گل های طبیعی بروید و از آنها دسته ای تازه و خوشبو تهیه کنید. پیشنهاد ما گل هایی مثل اسطوخودوس، رزماری، نعنا و… است که می تواند با عطر گیاهی خود فضای خانه شما تلطیف کرده و هوای آن را تازه کند. شما می توانید این دسته گل های زیبا را بر روی میز ناهارخوری تان قرار دهید تا جذابیتش تمام خانه را فرا بگیرد.

5- گیاهان آپارتمانی

چه چیزی می تواند بهتر از تصفیه هوای خانه با کمک گیاهان آپارتمانی باشد؟ این گیاهان می توانند باعث کاهش آلاینده های موجود در هوای خانه شده و هوای سالمی را برایتان باقی بگذارند. شما می توانید با انتخاب گیاهان مناسبی که در دسته گیاهان آپارتمانی قرار دارند هوای سالمی در خانه ایجاد کنید. پیشنهاد ما گیاهانی مثل زبان مادر شوهر، فوفل یا نخل هندی، گل پاچیرا و… است.

6- پرتقال

شما می توانید با کمک راهی خلاقانه به تصفیه هوای منزل خود بپردازید. برای این کار می توانید پرتقالی را بردارید و آن را با میخک پر کرده و آن را آویزان گردانید. علاوه بر این شما می توانید این پرتقال را درون قفسه ها قرار دهید تا از وجود آفت و بوی بد جلوگیری نماید.

7- جوشانده خوش عطر

این ایده می تواند آرامش هوای منزل شما را برای مدت طولانی تری حفظ کند. شما می توانید پوست مرکباتی مثل پرتقال را در آب قرار داده و بجوشانید. این روش می تواند بوهای بدی مثل بوی پیاز و ماهی را به کلی از خانه شما برطرف کند. علاوه بر این، بوی مرکبات جوشیده می تواند باعث ضد عفونی کردن هوای خانه شود که این کار می تواند به سلامت شما نیز کمک بسیاری نماید.

8- سرکه

بسیاری از باکتری های موجود در هوا می تواند به صورت طبیعی با کمک سرکه از بین برود. شما می توانید با کمک یک اسپری از سرکه سفیدی که آن را با آب مخلوط کرده اید هوای خانه را تمیز کرده و بوی بد آن را نیز از بین ببرید.

یک دیدگاه برای " تصفیه کننده های طبیعی هوا رو بشناسید! " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --