از بین بردن لکه سیاه روی استیل

وسایل مورد نیاز برای از بین بردن لکه سیاه روی استیل

  • آب مقطر 4/3 پیمانه
  • الکل 70 درصد 4/3 پیمانه
  • قیف (اختیاری)
  • بطری اسپری

مراحل از بین بردن لکه سیاه روی استیل

مرحله اول

آب و الکل را اندازه گیری کنید و در بطری اسپری بریزید. می توانید مقدار هر کدام از این مواد را نیز کم یا زیاد کنید، فقط دقت کنید تا حتماً نسبت یک به یک آنها رعایت شود تا خاصیت پاک کنندگی محلول حفظ شود.

الکل، دلیل درخشندگی استیل ضد زنگ است زیرا به سرعت و بدون این که روی سطح اثری باقی بگذارد، تبخیر می شود. این محلول به جلوگیری از باقی ماندن لکه ها در آینده نیز کمک می کند.

مرحله دوم

نازل بطری اسپری را در جایش قرار دهید و  سفت کنید. بطری را تکان دهید تا آب و الکل با هم ترکیب شوند و محلول پاک کننده بدست آید.

هشدار: الکل بوی بسیار قوی دارد ، بنابراین در صورتی که می خواهید وسایل زیادی را تمیز کنید، پنجره ها را باز کرده و یا تهویه را روشن کنید. دقت کنید تا از این محلول در اطراف وسایل حرارتی یا شعله استفاده نکنید.

مرحله سوم

در این مرحله از ساخت محلول از بین بردن لکه سیاه روی استیل ، برای استفاده و تمیز کردن، محلول را روی استیل ضد زنگ اسپری کرده و با استفاده از یک پارچه نرم آن را پاک کنید. اگر از نزدیک دقت کنید ، می بینید که استیل ضد زنگ دارای ذرات کوچکی است که همیشه با ذرات محلول پاک کننده تمیز می شوند.

از آنجا که الکل ماده ای ضد عفونی کننده است، هنگام تمیز کردن سطوح آشپزخانه، آن ها را ضد عفونی نیز می کنید.

 

این محلول پاک کننده برای ظروف استیل مانند قابلمه های استیلی نیز بسیار مناسب است.

هشدار: برای از بین بردن لکه سیاه روی استیل ، هرگز از اسکاچ یا اسفنج استفاده نکنید، زیرا این کار باعث ایجاد خراش روی استیل می شود و ظاهر آن را از زیبایی در می آورد.

یک دیدگاه برای " از بین بردن لکه سیاه روی استیل " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --