اردیبهشت 99 بر شما چه خواهد گذشت؟

اردیبهشت 99 بر شما چه خواهد گذشت؟

● فروردین

خبر یا رازی را درباره یکی از دوستانتان میشنوید . که دیدگاه شما را نسبت به او تغییر میدهد . یکه تازی در برخی امور ممکن است برای شما ، عواقب خوبی نداشته باشد . مسافر عزیزی را ملاقات خواهید کرد که لازم است استقبال گرمی را از او بعمل اورده . با این کار محیطی شاد و اوقات خوشی را برای او و خودتان رقم بزنید. مسائلی پیشرو دارید که لازم است در موردشان کاملا سنجیده عمل کنید. و عقاید و خواسته هایتان را شجاعانه بیان کنید و از کسی رودربایستی نداشته باشید.

● اردیبهشت

دراین ماه مورد آزمایش قرار می گیرید که انشاالله سربلند از آن بیرون بیایید .یک دلجویی به دوستی بدهکار هستید که بهتر است آنرا فراموش نکنید .در مورد موضوع مهمی با شما مشورت و نظر سنجی خواهد شد که لازم است بدون هیچ عجله ایی نظرتان را با تحقیق پیرامون موضوع یاد شده اعلام کنید .با دوستی اختلافی جزیی و ساده پیدا می کنید که بهتر است پیش داوری را کنار بگذارید و با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

● خرداد

لازم است در این روزها زندگیتان را از یکنواختی برهانید و هیجان خاصی به آن ببخشید تا همه چیز رنگ تازه تری به خود بگیرد.مطمئن که خود شما قبل از همه از این موضوع منفعت خواهید برد.حامل خبر برای شخصی خواهید بود که لازم است در آن تامل کنید ! به قضاوت در مورد مسئله ایی دعوت می شوید که باید حسابشده و دقیق پاسخ بدهید . در فکر تهیه پولی هستید که به زودی تامین می شود .پس این قدر ذهن تان را مشغول نکنید.

● تیر

سوالی در ذهن دارید که تا کنون هنوز به جواب نرسیده اند .اما طی روزهای آتی شرایطی پیش می آید که به جواب صحیح دست می یابید .جرقه ایی در ذهن تان می زند که لازم است آن را به طور جدی دنبال کنید و مطمئن باشید که در سایه تلاش به موفقیت می رسید .روزهایی سر شار از انرژی و شادی پیش رو دارید که باید قدرشان را بدانید و از لحظه لحظه های آن نهایت استفاده را ببرید.

● مرداد

مسائلی را پیش رو دارید که نحوه مواجهه با آنها تعیین کننده و مهم است پس در این راه از مشورت با افراد ذیصلاح غفلت نکنید.اتفاق خوشایندی برای شما پیش بینی می شود که باید این رخداد را غنیمت بشمارید چون می تواند در سرنوشت شما تاثیری مثبت داشته باشد.مدتی است که انتظار دیداری پر هیجان را می کشید .منتظر باشید که طی روزهای آینده این رویای شما به واقعیت می پیوندد.

● شهریور

قرار است اتفاق جدیدی در زندگیتان رخ بدهد .بنابراین ذهن تان را سخت درگیر کرده است و نگرانی بیش از حدی دارید .اما اگر کمی دقت کنید و از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید خواهید دید که چه راحت می توانید از پس آن برآیید .به یک مهمانی دعوت خواهید شد که ملاقات هایی همراه با خاطرات خوش در پی دارد .برای خرید وسیله ای نقشه می کشید که لازم است زیر بار وام نروید .چرا که پرداخت آن برایتان دشوار خواهد شد.

● مهر

روزهای خوبی پیش رو دارید و شرایط برای رشدتان مهیاست .پس از فرصت هایی که دارید باید نهایت استفاده را ببرید . مسئولیتی را بر عهده گرفته اید که باید نسبت به آن متعهد باشید چرا که می تواند زمینه ساز مسائل مهمتر برای شما باشد .در این روزها از افراد آگاه کمک بگیرید چرا که تصمیم گیری برای شما کمی دشوار است .سندی را امضا خواهید کرد که در دراز مدت نتیجه خوبی خواهد داشت .

● آبان

در مورد پیشنهادی که دارید عجله نکنید .زیرا آنقدر ها هم که فکر می کنید جالب و سودمند نیست و به زودی در ارتباط با آن متوجه مسائل حاشیه ایی بیشتری خواهید شد . مورد تحسین کاری قرار می گیرید و این تشویق به لحاظ کاری برای شما تعیین کننده خواهد بود .دیداری از عزیزی تازه می کنید که موجب خوشحالی هر دو طرف خواهد شد .

● آذر

کار جدیدی به شما پیشنهاد میشود که موجب گشایش پنجره های تازه به روی شما میشود . اختلاف نظر با دوستی دارید که به زودی برطرف خواهد شد اما لازم است برای جلوگیری از تکرار آن دقت بیشتری داشته باشید. اتفاقی برایتان رخ میدهد که فکر میکرده اید یک آرزوی محال است . اما این اتفاق خوشایند شادی و نشاط را میهمان قلبتان خواهد کرد.

● دی

در این روزها با ماجرای جالبی روبرو خواهید شد که زندگیتان را از یکنواختی خارج میکند . طی روزهای اتی پرستاری و مرافبت از عزیزی برایتان پیشبینی میشود که شکر خدا این کار را به بهترین وجه ممکن انجام میدهید . و سربلند خواهید شد . مسائل و پیچیدگیهایی که با آن دست به گریبان هستید فقط یک سوء تفاهم است . پس میتوانید آن را با یک نشست دوستانه و گفتگوی صادقانه حل و فصل کنید

● بهمن

پیامی را دریافت میکنید که موجب میشود شور و شادی جایگزین رخوت و ناامیدی شود . شخص خیر خواهی پند و اندرز های جالبی برایتان دارد که باید انها را آویزه ی گوش قرار داده و جامعه ی عمل بپوشانید . ایده ی شما برای سرمایه گذاری در یک پروژه ی اقتصادی کار امد و بسیار مفید است . در سایه این تفکز مثبت افتصادی میتوانید تحولی مثبت در زندگیتان ایجاد کنید

● اسفند

همکار یا همشاگردی جدیدی به جمعتان میپیوندد که معاشرت و دوستی با وی افق تازه ای را پیش روی شما قرار میدهد که در زندگیتان مفید و موثر خواهد بود . اتفاق مثبتی برایتان رخ میدهد که حاصل تلاش و کوشش چندین ماهه شماست . چشم به راه خبری هستید که برایتان مهم وسرنوشت ساز است منتظر دریافت این خبر در همین ماه باشید . در حال حاضر شرایط یرای خرید آنچه مورد نیازتان است مهیا است پس درنگ جایز نیست.

یک دیدگاه برای " اردیبهشت 99 بر شما چه خواهد گذشت؟ " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --