آشنایی با نکاتی در مورد سینك ظرفشویی

باید سینكی را انتخاب كنید كه به راحتی با فضایی كه در اختیار دارید هماهنگ شود. برخی از افراد تصور می كنند كه باید بزرگترین سینك ممكن را برای آشپزخانه خود انتخاب كنند. ولی اشتباه نكنید، این كار درستی نیست. باید ببینید چه اندازه ای از همه بیشتر برای شما كاربردی است و می توانید با استفاده از آن به راحتی كار كنید. سایز استاندارد سینك 22×30 اینچ است و مدل های دو لگنه و سه لگنه آن هم وجود دارد.

آلیاژ برنج و مس

سینك هایی كه با استفاده از این مواد ساخته می شوند اصولاً برای استفاده در دستشویی سرویس های بهداشتی مناسب هستند، اما می توانند به عنوان سینك دوم در آشپزخانه های بزرگ نیز مورد استفاده قرار بگیرند. بهتر است پس از هر بار استفاده آنها را خشك كنید تا رنگ تیرگی به خود نگیرند.

سینك های زینتی

یك سینك زینتی در عین حال كه زیباست، قیمت بالایی نیز دارد و تمیز نگه داشتن آن هم كار ساده ای نخواهد بود، اما نشان از حسن سلیقه افرادی دارد كه آنرا انتخاب كرده اند. این نوع سینك ها محوطه آشپزخانه را زیبا كرده و به آن نشاط می بخشند و محیط را از یكنواختی در می آورند.

لعابدار آهنی

دارای روكش های بسیار شفاف و صیقلی هستند و در رنگ های مختلفی موجود می باشند. روكش آنها كاملاً سخت است، بسیار بادوام بوده و به ندرت اتفاق می افتد كه روی آنها خط و خش ایجاد می شود. جریان آب روی آن بسیار بی صداست. از هر نوع جنس دیگری راحت تر تمیز می شود و پاك كردن ساده با دستمال دوباره همان جلا و درخشندگی روز اول را می گیرد، اما از آنجایی كه وزن آنها قدری سنگین تر است، نیاز به وسایل جانبی قوی تری دارند.

یک دیدگاه برای " آشنایی با نکاتی در مورد سینك ظرفشویی " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --