نحوه تمیز کردن وسایل الکتریکی

در زندگی مدرن دیگر بسیاری از وسایل خانه الکتریکی شده اند و هر قسمتی را که نگاه کنید یکی از این وسایل را می بینید. این وسایل نیز مانند مبل و فرش و دیوار کثیف می شوند نیاز است تا آن ها را درست و صحیح تمیز کرد.

تمیز کردن وسایل الکتریکی خانه بسیار متفاوت با دیگر بخش های آن است و با توجه به آنکه بسیاری از وسایل خانه الکتریکی هستند نیاز است تا راهکار تمیز کردن آن ها را بدانید:

** اولین نکته در تمیز کردن تمامی این وسایل این است که بدانید استفاده از آب در هیچ کجای تمیز کردن این وسایل درست نیست. به هیچ عنوان از آب برای تمیز کردن استفاده نکنید.

** حتما قبل از شروع تمیز کردن این وسایل یک دستمال میکروفایبر تهیه کنید. این دستمال ها یکی از بهترین گزینه ها برای تمیز کردن وسایل الکتریکی هستند و تنها گرد و غبار را از روی آن ها بر می دارند.

** استفاده از هوای فشرده یکی دیگر از راه های مناسب برای اینکار است. با استفاده از هواهای فشرده تنها کافی است گرد و خاک ها را با فشار از روی قطعات داخلی دستگاهتان بر دارید و دیگر وسیله شما تمیز خواهد شد.(در اینکار باید تجربه و اطلاعات کافی داشته باشید.)

** برای تمیز کردن ال سی دی و یا مانیتورها حتما باید از دستمال های ساده و بدون اضافه کردن آب و یا ماده شوینده استفاده کرد. سطح شیشه ال سی دی ها باید گرد گیری شود نه اینکه ان را بشویید.

** سعی کنید هر هفته یک بار این دستگاه ها را کاملا تمیز کنید. اگر کثیفی روی این دستگاه ها باقی بماند ممکن است باعث از کار افتادن قطعات داخلی آن شود و یا به طور کلی دستگاه را برای همیشه از کار بیاندازد.

** اگر وسیله شما خیلی گرد و خاک دارد و نیاز به یک تمیز کردن اساسی است سعی کنید آن را در هوای آزاد تمیز کنید. تنفس کردن گرد و خاک این وسایل ممکن است بیماری زا باشد.

یک دیدگاه برای " نحوه تمیز کردن وسایل الکتریکی " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --