سینک توکار چیست؟

سینک توکار چیست؟

سینک های توکار ، از ظرافت و زیبایی بسیاری برخوردارند، و نمایی بسیار شیک و مدرن را، به آشپزخانه ی شما هدیه می کنند. این سینک ها از استیل بسیار مرغوبی با ضخامت 1.1 میلیمتر ساخته شده اند و استیل استفاده شده در آن ها، از نوع مات می باشد و هیچ لکه ای بر روی آن ها باقی نمی ماند. زاویه ی لگن این سینک ها ، کاملا 90 درجه است و همین مساله، رفاه بیشتری را برای کابران و به هنگام استفاده از این سینک ها، رقم می زند.
نکته ی بسیار مهمی که باید در استفاده از سینک های توکار، مورد توجه قرار گیرد، نصب آن توسط افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه است، تا آب بندی آن ها به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. افراد باید به هنگام چسب کاری و استفاده از گیره های مخصوص نصب و همچنین نوارهای مخصوص آب بندی که همراه با این سینک ها به مشتریان ارائه می شوند، دقت بسیار نموده و کار خود را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای انجام دهند، تا سینک مورد نظر به بهترین شکل ممکن آب بندی شود.
مساله ی دیگری که رعایت آن به هنگام استفاده از سینک های توکار، توصیه می شود، خشک کردن محیط اطراف سینک ، پس از اتمام کار است که البته برای نمونه های ام دی اف ضروری می باشد و در صورت استفاده از پی وی سی (PVC) در اطراف سینک ، دیگر نیازی به این کار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --