پشتیبان 1
پشتیبان 2
کارشناس فروش
صفحه اصلی / آموزش آشپزی / دستور پخت ساندویچ پاکتی فلافل برگر

دستور پخت ساندویچ پاکتی فلافل برگر

ساندویچ پاکتی فلافل برگر

زمان آماده سازی10 دقیقه
زمان پخت6 دقیقه

مواد لازم برای ساندویچ پاکتی فلافل برگر برای4 نفر

نخود 400 گرم
سیر خرد شده دلخواه
جعفری خرد شده به مقدار کافی
پودر زیره سبز 1 قاشق چایخوری
پودر چیلی 1/2 قاشق چایخوری
آرد سفید 2 قاشق غذاخوری
روغن آفتابگردان 2 قاشق غذاخوری
نان پیتای پاکتی 4 عدد
پیاز قرمز کوچک خلال شده 1 عدد
اطلاعات مواد مغذی
161کالری

8چربی

18کربوهیدرات

6پروتئین

این برگر سالم و خوشمزه کاملاً گیاهی است و همراه با سالاد سبزیجات و سس های متنوع می تواند یک وعده غذایی هیجان انگیز و تازه باشد. نان پیتای پاکتی که نوعی نان عربی است کاملاً با طعم فلافل تناسب دارد و شکل گرد و پاکتی آن برای تهیه ساندویچ بسیار مناسب است.

طرز تهیه:

نخودها را پاک کنید و با آب به خوبی بشویید. سپس آنها را با دستمال آشپزخانه خشک کنید و همراه با پیاز، سیر، جعفری، پودر چیلی، زیره، آرد و کمی نمک داخل مخلوط کن یا غذا ساز بریزید. آنقدر هم بزنید تا مواد نرم و تقریباً یکدست شوند.

روغن را در یک تابه نچسب داغ کنید. خمیر تهیه شده را به شکل برگرهای قطور درآورید و هر طرف از آنها را به مدت 3 دقیقه روی شعله متوسط سرخ کنید تا طلایی رنگ شوند.

برگرها را در نان پیتای پاکتی قرار دهید و همراه با سالاد سبزیجات مورد علاقه خود، سس کچاپ و سس تند سرو نمایید.

نکته: می توانید نان پیتا را قبل از مصرف تست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --